Já padouch 3 – Film

Obvinění:

Film Já padouch 3 nese obvinění z přílišného protahování děje

Průběh vyšetřování: Na tento film jsem se dostala do kina někdy na konci června. Však to znáte, tuna písemek, termínů na odevzdání různých prací a tak podobně. Komu by z toho už nehrabalo? A jinak si zpestřit tak nabitý program než něčím tak jednoduchým jako tato animovaná pohádka. No, povězte sami? Kdo by na to do kina nezabrousil? Předchozí dva díly jsem viděla a absolutně mě nenapadalo, o čem by mohla třetí část být. Tak či tak jsem si odmítala pustit trailer a nechat si ujít ono překvapení, na které jsem čekala. Přeci jen, v jedničce se nám objevily tři krásné holčičky a ve dvojce si Gru našel svou osudovou lásku. Co dalšího by měl chtít, když má kolem sebe lidi, které miluje? Hm, tak se na to pojďme společně mrknout!

Jako obvykle jsem se rozhodla pro kino v Šantovce. Přece jen, je to na dobrém místě, kam jezdí téměř každý spoj. Celá natěšená a plná očekávání jsem se usadila na sedačku a čekala, co přijde. Jedno jsem věděla jistě, pokud tam bude dost scén s mimoni, tak mě to jistě nezklame. Se značným otrávením jsem přečkala reklamy a poté se naplno mohla ponořit do děje filmu. Gru se jakožto dobrák snaží zastavit novodobého záporáka, ale moc se mu to nedaří. Je zklamán svým neúspěchem a nakonec i propuštěn z práce. Zanedlouho nato mu však přijde pozvání od jeho bratra, o kterém doposud neměl ani to nejmenší tušení, do jeho sídla. Gru chvíli váhá, ale i přesto pozvání nakonec přijme. Celá rodinka se vydá na výlet s domněním, že se bude jednat o poklidně strávenou dovolenku, ale jak hluboko se pletli. Gruovi se odkrývá tajná minulost jeho otce a zároveň zjišťuje, čím by měl ve skutečnosti být a co od něj jeho rodina očekává. Gru se dostává na rozcestí a zpočátku se nemůže rozhodnout, na jakou stranu se přiklonit. A nyní přichází ona osudová otázka. Krev a nebo srdce? Očekávání nebo jeho milovaní?

Shrnutí: Film jakožto pohádka svému účelu dostojí a malé ratolesti jistě řádně pobaví, avšak z mého pohledu jsou některé postavy příliš ploché a nedůvěryhodné. Například náš nový záporák. Ten si rozhodně mé srdce nezískal. Ale dvojče Grua, ten je pro mě jednička. Mimoni jsou u mě však stále na prvním místě.

Tak co? Už si tento film stahujete, nebo to není nic, co by splňovalo vaše požadavky? Věřím, že si tato pohádka získá mnoho obdivovatelů a dětských srdcí. A to platí pro všechny tři díly, které jsem měla možnost zhlédnout.

-Pachatel